19-04-2021

Praten over geld!

Geld waar hebben we het dan over?

Hebben we het dan over het papier in verschillende kleuren en getallen die erin gedrukt zijn?

of hebben we het dan over de zaadcellen genaamd spermatozoïden, aanwezig in de balzak van de Man?

Ik wil hier wel even een topic over schrijven want Net zoals mijn grootvader destijds is de gemiddelde Nederlands staatsburger in de war over wat het nou is!

Sinds wanneer is geld iets dat van biologisch materiaal gemaakt is?

Dit is zo sinds de regeer periode BEELEN 2: tussen 1959 en 1963,

Toen viel de beslissing dat er een vorm van milde Fascisme nodig was, om de littekens van de 2e wereld oorlog die te zwaar waren  op te lossen, binnen Nederland.

Mijn vraag voor nu luidt: hebben we dit nog nodig!

Ik ben zelf van mening dat het 75 jaar na het eindigen van deze vernietigende periode in de wereldgeschiedenis niet meer nodig is.

Omdat op dit moment het beschermende ervan wegvalt en mensen en de Nederlandse maatschappij  in gevaar komt. Het zit momenteel de democratie in de weg.

Maar is het dan niet zo dat onze grootmoeders voor niks gedemonstreerd hebben om bezit te mogen hebben?

Voor 1900 was het voor vrouwen verboden om bijvoorbeeld een winkel te hebben en je moest dan een bewijs van goedkeuring van je man overleggen om een vergunning te kunnen krijgen.

Wij vrouwen mogen pas sinds de jaren 20 van de 20ste eeuw zelf onze stem uitbrengen.

Voor die tijd moesten we maar uitgaan van het feit dat onze echtgenoot het beste met ons voorhad.

Maar is het dan niet zo dat het recht om baas in eigen buik te mogen zijn en gezonde abortus tot 1 van de vrijheden behoort sinds de jaren 60 van de 20ste eeuw? Voor de jaren 60 gingen vrouwen hieraan dood door malafide praktijken zoals het gebruik van kledinghangers die vast kwamen te zitten in de baarmoeder.

Kijk vergis je niet:

Ik ben tegen abortus omdat ik vind dat als je gemeenschap met het andere geslacht kunt hebben je er ook voor kunt zorgen.

Daar zijn natuurlijk uitzonderingen op:

verkrachting

Een kindje met een afwijking die geen kwaliteit van leven heeft.

Weet je wel dat het dragen van gewoon een broek, en geen jeans! voorbehouden was aan mannen? wij vrouwen liepen in een rok of een jurk en niet vrijwillig.

En nu 60 jaar nadat onze moeders en grootmoeders voor deze vrijheden hebben gestreden gaan wij die rechten vrijwillig opgeven?

Door een man het recht te geven op wat groeit in onze buiken?

Zij bepalen voor ons of wij zelfstandig de deurklink aanraken omdat we in verwachting zijn van iemand die denkt de baas te zijn in wat van die vrouw is?

Met andere woorden dat heb je van mij geleend?

Is dat zo?

Is het echt zo dat een vrouw niet in staat is om zelf haar mobiele telefoon te gebruiken?

Is dat zo?

Is het echt zo dat een vrouw niet in staat is om met baby mensjes om te gaan?

Is dat echt zo?

Ik wil even aanduiden, dat die vrouw?

dat baby mensje 9 maanden onder haar hart gedragen heeft.

zij biologisch gezien kan horen wat haar babymensje mankeert als het kreetjes maakt of huilt.

Zij borsten heeft om dat babymensje te voeden!

Als de natuur het zo gewild had dat de man dit had gehad of in het bezit van een baarmoeder zou zijn,

dan had die vrouw dat niet gehad.

Wat ik alleen maar wil zeggen is: waarom jaloers zijn op de vrouw?

waarom zouden we niet gewoon heel lief zijn voor haar?

Zij heeft iets en jij wil dat met alle geweld hebben!

Ik vind je werkelijk waar walgelijk!

Het is bijna onmogelijk om na 60 jaar een man te vinden die niet je buik wil opeisen.

De mijne is van mij!

Ik heb de mijne gekregen van mijn moeder en zij weer van haar moeder.

Elke maand krijg ik van de natuur: 2 eicellen die 48 uur blijven leven

Elke maand krijg ik als die eicellen niet bevrucht raken een bloeding die menstruatie genoemd word en niet zwanger.

Als deze eicellen wel bevrucht raken, noemen ze dat zwanger

Elke zaadlozing krijg jij als man: 30.000.000 spermatozoïden,

Als deze zaadlozing plaatsgevonden heeft in de buik van een vrouw, kan dat spermatozoïde een eicel bevruchten, waarna de eicel zich nestelt in Haar baarmoederwand.

Als deze spermatozoïde geen bevruchting tot stand brengt. blijft de spermatozoïde nog 72 uur leven dit is iets langer dan de eicel.

Dus wat gesteld word is: omdat de man zijn spermatozoïden langer leven, zij meer waard zijn?

Dus omdat jij er 30.000.000 hebt en ik 2 ben jij als man belangrijker?

Dus omdat jij een man bent mag je eisen dat, ik als vrouw mijzelf ondergeschikt aan jou stel?

Voor mij is geld dus iets dat je kunt produceren van een niet organisch levend product.

Muntjes en briefjes

Muntjes met de afdruk van Europa

Briefjes met een kleur en een getal.

Ik kan dus goed met muntgeld en briefgeld omgaan, maar ik kan ook goed met babymensjes omgaan.

Kijk ik ben dus tot 2x toe een man tegengekomen die vond dat ik mishandeld hoor te worden omdat ik goed opgevoed ben.

Ik kan dus voor een baby zorgen,

Ja want ik ben biologisch gezien degene die  de bevruchte eicel

in leven kan houden.

Ik kan het baby'tje dat ik kan baren, ook voeden.

daar heb ik borsten voor gekregen.

En als jij dat dus afpakt?

Sterft op den duur de mens uit.

Sterft de bevruchte eicel.

Sterft dat pas geboren baby'tje aan honger en dorst.

enkel en alleen maar dood door jaloezie

Ik houd van Mannen!

Is de man dan minder waard dan de vrouw, zeker niet!

De man is net zoveel waard als de vrouw.

Ze zijn alleen niet de baas in de buik van een vrouw.

tot zover,

Het gesprekje over geld.

Ik hoop je terug te zien bij mijn volgende blog.

groetjes,

Patricia de Mik